خورشید می درخشد، دما در حال افزایش است، و ما در حال و هوای بزرگ و شادی هستیم: ماه غرور اینجاست. با این وجود که قصد جشن گرفتن دارید، بهترین مجموعهها و کالاهای پراید (به همراه خالکوبیهای پراید و ایدههای ناخن) به شما کمک میکنند دقیقاً به دنیا نشان دهید که چه کسی هستید—و حمایت مادی از جامعه LGBTQ+ ارائه میدهد.
به نظر می رسد بسیاری از برندها در ماه ژوئن همه کاره می شوند، لوگوهای خود را رنگین کمان نشان می دهند و محصولاتی را با وعده های مبهم برای بازگرداندن بخشی از سود منتشر می کنند. اما تعداد کمی از آنها با وعده کمک های مالی مشخص به سازمان های مدافع با مبالغ واقعی دلاری متمایز می شوند. برخی حتی با مشارکت با این سازمان ها و سازندگان عجیب و غریب، همه چیز را فراتر می گذارند. بنابراین نه، یک پست اینستاگرام ساده یا تی شرت رنگارنگ آن را قطع نمی کند – اگر برندی بخواهد ادعا کند که تفاوت واقعی ایجاد می کند، باید رسیدها را ببینیم.
برای روشن بودن، خرید چیزها ما را از حملات مداوم به جامعه عجیب و غریب رها نمی کند. طبق ACLU، حدود 500 لایحه ضد دگرباش جنسی+ تنها در سال 2023 در مجالس ایالتی ارائه شده است، و حداقل 18 ایالت مراقبت های تایید کننده جنسیت را برای خردسالان محدود می کنند. اما برای کمک به شما در استفاده موثر از قدرت خرج کردنتان در این ماه – و انتخاب برخی از ایدههای زیبای لباس پراید در حالی که در حال انجام آن هستید – ما به دنبال بهترین مجموعههای پراید هستیم که واقعاً به جوامعی که آنها نمایندگی میکنند، بازمیگردد.
مجموعه پراید Levi’s 2023 مملو از قطعاتی است که میخواهید در تمام طول سال بپوشید، از جمله شلوار جین الهام گرفته از کلاسیک و لباسهای شیک و مد روز. برند Heritage سالانه 100000 دلار به OutRight Action International کمک می کند، سازمانی که برای پیشبرد حقوق بشر LGBTQ+ در سراسر جهان کار می کند.
برندی که بهترین دمپاییهای شما را پشت سر گذاشته است، با ارائه چند آرایش پرطرفدار چند رنگ، غرور را جشن میگیرد. (فقط به آن کفش ها نگاه کنید!) Ugg 125,000 دلار برای حمایت از پروژه It Gets Better، یک سازمان غیرانتفاعی اختصاص داده شده برای نشاط و ارتباط جوانان LGBTQ+ اهدا می کند.
در حالی که این برند نام خود را از انحصار خود ساخته است، Abercrombie اکنون بیش از هر زمان دیگری به گنجاندن آن متعهد است – و کمک مالی سالانه 400000 دلاری آن به پروژه Trevor این را ثابت می کند. مجموعه پراید آن با قطعات ساده و بینظیر از نظر جنسیت موجود است که مکمل هر کمد لباسی است. (اگر هنوز برای تابستان انباشته نشده اید، بیکینی بلند گلدار را ببینید.)
در این ماه، برند کفش کلاسیک به کمک های مالی سالانه خود به چهار سازمان ادامه می دهد: پروژه It Gets Better; مرکز علی فورنی؛ اتحاد بوستون جوانان همجنسگرا، لزبین، دوجنسه و تراجنسیتی؛ و تهاجمی تئاتر. Converse از سال 2015 نزدیک به 2.5 میلیون دلار به سازمانهای غیرانتفاعی LGBTQ+ اهدا کرده است و کپسول پراید 2023 آن نیز بسیار عالی است. حتی می توانید کفش های خود را طراحی کنید.
Coach به افتخار پراید، رنگهای رنگارنگی به کیفهای طراح نمادین خود، بهعلاوه لوازم تابستانی مانند تاپ و کلاه سطلی اضافه میکند. برخی از قطعات همچنین به کسبوکارهای نمادین Fire Island اشاره میکنند و به جامعه عجیب و غریب شهر نیویورک ادای احترام میکنند. این برند به همکاری مداوم خود با موسسه هتریک-مارتین برای حمایت از جوانان دگرباش و ترنس، به علاوه The Center و Point Foundation ادامه می دهد. از سال 2008 تاکنون 65 میلیون دلار به سازمان های متمرکز بر LGBTQ کمک کرده است.
اسپری کپسول پراید امسال را با همکاری PFLAG، که از افراد LGBTQ+ حمایت و حمایت می کند، به منظور گرامیداشت پنجاهمین سالگرد این سازمان طراحی کرد. این برند (یک شریک در سطح طلایی PFLAG) با کالاهای خود ساده جلوه می کرد و شبح های کلاسیک را با جزئیات الهام گرفته از پرچم های رنگین کمان، ترنس ها، لزبین ها و دوجنسه ها به روز کرد.
غوغای محافظهکارانه در مورد کالای پراید خردهفروش با تمرکز بر کودکان – که واضح است، حاوی هیچ چیز نامناسبی برای کودکان نبود – منجر به این شد که تارگت کلکسیون پراید خود را از برخی فروشگاهها خارج کند، که ادعا میکند به دلیل تهدیدی برای ایمنی کارگرانش بوده است. اگرچه این حرکت بحث برانگیز است، اما این برند همچنان مجموعه پراید بزرگسالان را می فروشد. مانند سالهای گذشته، آیتمها خوشنیت، زیبا هستند و با همکاری خالقان عجیب و غریب و ترنس طراحی شدهاند. Target همچنین به کمک مالی سالانه خود به GLSEN، سازمانی که هدف آن ایجاد فضاهای در دسترس و ضد نژادپرستی برای دانشجویان LGBTQ+ است، ادامه می دهد.
به افتخار پراید، ریباک اولین مجموعه محصولات خود را با جنسیت خنثی – از جمله لباس شنای غیر دودویی – منتشر کرد و همچنین متعهد شد محصولات بدون جنسیت را مدتها پس از پایان ماه ژوئن ارائه کند. منگنه ها و کفش های ورزشی در اولین قطره گنجانده شده است. این برند متعهد شده است که مبلغ 15000 دلار به برنامه سلامت جوانان LGBTQ مرکز بهداشت خیابان ویتیر اهدا کند، که هدف آن افزایش خدمات سلامت روانی و جسمی به جوانان رنگین پوست LGBTQIA+ در بوستون است.
محصولات سالانه Under Armour با مضمون پراید به ندرت ناامید می شوند، و امسال ما با کفش های دویدن با کف رنگین کمان و چند شورت دویدن موج دار پر جنب و جوش هستیم. این برند مستقر در بالتیمور برای حمایت محلی با مرکز غرور مریلند همکاری کرده است و با ورزشکاران بی بدیل، آزمایشگاه های رنگین کمان و سیدنی ورل پراید برای ترویج برابری در ورزش در سراسر جهان شریک شده است.
قطره دکتر مارتنز پراید کوچک است اما در نظر گرفته شده است و دارای سه جفت کفش بیجنسیتی برای بزرگسالان است (دوتای آنها آثار هنری Lovis Wise و Fuyuki Kanai را دارند)، بهعلاوه سبکهای همسان برای کودکان و خردسالان. این برند متعهد می شود که سالانه به پروژه Trevor به عنوان بخشی از یک مشارکت مداوم کمک مالی کند. سال گذشته 200000 دلار داد.
Glow Recipe با انتشار ماه غرور خود از پروژه It Gets Better Project پشتیبانی می کند. این برند متعهد به اهدای 15000 دلار کمک مالی و 15000 دلار اضافی به عنوان کمک مالی برای حمایت از ماموریت غیرانتفاعی است. به علاوه، تونر هندوانه گلو با پوشش رنگین کمانی با نسخه محدود، به لطف PHAs و BHAs که با آکنه مبارزه میکنند و پوست را صافتر و هیدراتهتر میکنند، برای پوست شما مفید است.
مجموعه پراید امسال آدیداس که با همکاری ریچ منیسی، طراح عجیب و غریب آفریقای جنوبی طراحی شده است، با هدف ترویج اتحاد و برابری در ورزش است. همچنین اتفاقاً فوقالعاده زیبا است و دارای گرافیک و رنگهای جسورانه است. این برند در کنار کالاهای خود، با Athlete Ally برای تقویت بیشتر LGBTQ+ و مبارزه با همجنسگرا هراسی و ترنسهراسی در دنیای ورزش و فراتر از آن شریک شده است.
North Face با کپسول پراید گستردهاش رنگارنگ شد و شیب رنگین کمانی را به هودیها، شورتها، کفشها، ژاکتها و موارد دیگر اضافه کرد. علاوه بر این مجموعه، این برند با Brave Trails، یک سازمان ملی اختصاص داده شده به رهبری جوانان LGBTQ+، و YouthSeen، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در کلرادو که از افراد عجیب و غریب و ترنسهای BIPOC پشتیبانی میکند، همکاری میکند.
البته، سری لباس زیر زنانه ریحانا که شامل جنسیت می شود، یک کپسول پراید عالی دارد. علاوه بر همکاری با Fenty Beauty و Fenty Skin برای همکاری با بنیاد کلارا لیونل برای حمایت از سازمانهای متمرکز بر جامعه LGBTQIA+، لباسهای زیر زنانه راحت، لباسهای زیر زنانه رابطهی و لباسهای زیر را ارائه میکند که با دودویی جنسیت همخوانی ندارد.
مجموعه جدید پراید برند صندل شامل کفش هایی است که به همان اندازه که می خواهید بلند (یا کم صدا) هستند—در برخی از جفت ها، بند ها اکنون رنگ پرچم کلاسیک پراید یا پرچم ترانس پراید هستند. به طور مناسب، Teva همچنین مبلغ 20000 دلار به برنامه های One•n•Ten’s Camp OUTdoors اهدا می کند، که به جوانان BIPOC و LGBTQ+ در توسعه مهارت های رهبری و جامعه کمک می کند.
بومباس با مرکز روث الیس، سازمانی که از جوانان دگرباش جنسی بیسرپرست پشتیبانی میکند، در یک جفت جوراب با مضمون پراید همکاری کرد. (همچنین یک کمک مالی برای حمایت مالی از توپ آینده مرکز ارائه کرد.) به ازای هر کالایی از مجموعه پراید خریداری شده، این برند یک لباس ضروری را به مرکز روث الیس و سازمان های مشابه اهدا می کند.
برای دومین سال، برند شخصی روانکار LubeLife با پروژه It Gets Better همکاری می کند — و این فقط به ماه پراید محدود نمی شود. از 1 ژوئن تا 31 آگوست، این برند 20 درصد از فروش را از خط روغن های طعم دار خود به سازمان غیرانتفاعی اهدا می کند – با حداقل تضمین شده 10000 دلار دلار.