چگونه کتیا باروس از فارم ریو نام تجاری معتبر و دور از معمولی خود را ساخت

امروز، به عنوان بنیانگذار یک برند بزرگ، با 90 فروشگاه در برزیل و گسترش کامل در بازار مد بین المللی، وظایف زیادی به عنوان یک کارآفرین و رهبر دارم. من از مدیریت کسب و کار، توسعه افراد، تجزیه و تحلیل نتایج، نام تجاری، برنامه ریزی استراتژیک و استراتژی توسعه خود مراقبت می کنم. اما چیزی که من همیشه از آن لذت برده ام این است که خودم را وقف توسعه مجموعه کنم. من عاشق انتخاب رنگ، ایجاد چاپ، تعریف مواد اولیه و طراحی اشکال هستم. من همچنین عاشق سفرهای تحقیقاتی هستم، زمانی که از روال کاری خود خارج می شویم تا با فرهنگ های دیگر در ارتباط باشیم. این لحظات خوشمزه است. من به مکان های منحصر به فردی مانند ژاپن، هند، تایلند، آفریقای جنوبی، استرالیا، هاوایی و مالی و بسیاری دیگر سفر کرده ام. من همچنین مجذوب برزیل، کشوری قاره‌ای با مکان‌های متنوع و الهام‌بخش هستم. لحظه تحقیق خلاق مرحله ای هیجان انگیز است.

من یک فرآیند خلاقانه با چند مرحله دارم. همه چیز با برنامه ریزی دقیق تقویم شروع می شود. من مسئول استراتژی برند کلان هستم و یک تیم دقیق برای اجرای تمام مراحل در کنار من دارم. در داخل شرکت ما، مناطق خلاق سازماندهی شده از یک جریان کاملاً تعریف شده پیروی می کنند. مفهوم مجموعه اولین قدم است. می‌توانیم درباره یک مکان صحبت کنیم، با یک هنرمند یا برند شریک شویم، یا بخش خاصی از فرهنگ برزیل را ترجمه کنیم. امکانات زیادی وجود دارد. از این مفهوم، ما چاپ ها را طراحی می کنیم، نمودارهای رنگی را انتخاب می کنیم و یک یا چند شکل را انتخاب می کنیم. در مرحله بعد مواد اولیه را انتخاب کرده و سبک ها را ایجاد می کنیم. پس از آن ما یک جلسه مناسب بزرگ ترتیب می دهیم. هنگامی که قطعات در نهایت تایید شدند، کمپین بصری را شروع می کنیم که مفهوم خلاقانه و لباس ما را با هر چیزی که مجموعه در هر یک از کانال های ارتباطی ما در بر می گیرد، پیوند می دهد.

آیا توصیه ای برای طراحان مشتاق لاتینکس دارید؟

پر ارزش ترین بخش در مورد شغل شما چیست؟

می توانید کمی بیشتر در مورد روند طراحی خود به من بگویید؟ آیا روال خاصی برای ورود به منطقه وجود دارد؟ لیست پخشی که باید گوش کنید یا شمعی که باید بسوزانید؟

توصیه من این است: “به درون خود نگاه کن.” صادق بودن با خودتان می تواند ما را فراتر از آنچه تصور می کردیم ببرد. پیام دیگری که به نسل‌های آینده می‌دهم این است که بدانند مد به پلتفرمی تبدیل شده است که از طریق آن، در مجموع، می‌توانیم جهان را به مکانی عادلانه‌تر و زیباتر تبدیل کنیم. پروژه های فراگیری، پایداری، اجتماعی، هنری و فرهنگی را بپذیرید. و به یاد داشته باشید که هیچ چیز بدون هزار قطره عرق ساخته نمی شود. همیشه با پاهایت روی زمین پرواز کن!



منبع من واقعاً از آموزش افراد و حمایت از آنها در پیشرفت حرفه ای آنها لذت می برم. من دوست دارم به مهارت ها توجه کنم و روی عیوب تمرکز نکنم. من خوشحالم که کسانی را دنبال می کنم که در فارم ریو شروع کردند، شکوفا شدند و در شرکت رشد کردند تا به موقعیت های رهبری برسند. من عاشق احساس غرور، نه تنها تیم ما، بلکه مشتریان، دوستان و همه کسانی هستم که در این سفر طولانی و موفق با ما هستند. داستان ما الهام بخش طراحان دیگر است و غرور و عزت نفس را برای کشور ما به ارمغان می آورد. من احساس افتخار می کنم که شرکتی ساخته ام که بیشتر از زنان تشکیل شده است. تعهدات اجتماعی و پایدار ما نیز پاداش دهنده هستند. ما می خواهیم، ​​بیشتر و بیشتر، تأثیر مثبتی بر جهان بگذاریم. و در نهایت، عاطفه: وقتی ما به عنوان یک برند مد، مردم را از طریق محصولات معنی دار حرکت می دهیم، احساساتی می شوم. فارم ریو در مورد شادی صحبت می کند و مردم آن را دوست دارند. ما بازیگوش و مهربان هستیم و دنیا بیش از هر زمان دیگری به این عشق نیاز دارد.