چتری های کناری و قسمت های کناری رسما بازگشته اند، و آخرین برداشت از این روند، بازگشتی است که از یک نماد فیلم الهام گرفته شده است. چتریهای هپبورن که بر روی افرادی مانند بلا حدید و زوئه کراویتز دیده میشوند، لبههای کوچک و کوچکی دارند که یادآور کارهای کلاسیک آدری هپبورن هستند.
تام وارگاکی
ران گاللا، آموزشی ویبولیتین/گتی ایماژ
بتمن
ایمی آبرامیت، کارگردان خلاق و صاحب سبک در سالن Maxine شیکاگو، میگوید: «این ظاهر قطعاً نشانهای از هپبورن کلاسیک هالیوود است که با نوستالژی سوپر مدل دهه 90 ارائه شده است. زرق و برق، با اشاره به اینکه چندین سوپرمدل آن دوران – از جمله نائومی کمپبل، هلنا کریستنسن، کیت ماس و کلودیا شیفر – در اوج کار خود چتری های کوچک کوچک به تن داشتند. او می گوید: «این احیای سوپرمدل های دهه 90 است.
این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.
کیسی ولش، آرایشگر مشهور و بنیانگذار روش کیسی ولش، میافزاید: «آدری هپبورن در زمان خود و بسیار فراتر از آن یک نماد مو بود، و من از دیدن این جدیدترین نسل از کار و ظاهر او بسیار هیجانزده هستم. “من فکر می کنم بسیاری از زنان می خواستند چتری اضافه کنند، و الهام گرفتن از چنین نمادی بهترین راه برای انجام آن است.” ولش اضافه میکند، علاوه بر این، افزودن یا اصلاح چتری یکی از سریعترین و آسانترین راهها برای تغییر ظاهر شما بدون تغییر شدید چیزی است.
و واضح است که سلبریتیها به این نکته توجه میکنند: بلا حدید، کایلی جنر و کیتی هولمز اخیراً چتریهای هپورن هپبورن را معرفی کردهاند، و هالی بری، کاردی بی و اما واتسون این ظاهر را در فرشهای قرمز مختلف نشان دادهاند.
محتوای اینستاگرام
در مورد اینکه چه چیزی در حال حاضر بر این روند تأثیر می گذارد، جدای از شخصیت های تاریخی که به خاطر جذابیت خود شناخته می شوند؟ ولش می گوید: «این TikTok است. «TikTok به شدت بر سرعت تجلی سبکها و گرایشهای مختلف در فرهنگ زشت تأثیر گذاشته است. با بیش از 32 میلیارد بازدید، #hairtok برخی از باورنکردنیترین ویدیوهای انتقال را ارائه میکند، و به بیننده چیزی شبیه به نتایج فوری میدهد، بنابراین الهامبخش موهای تجربی بیشتری است.
به علاوه، فرهنگ پس از همهگیری همه را برانگیخته است تا سبکهای ماجراجویانهتری را امتحان کنند و آزمایشهای زیباییشناسی را عادیسازی کنند. و بیرون از راهرو-مثل دفتر یا مدرسه. سابرینا رو هولدزورث، آرایشگر مشهور و موسس NTRL توسط Sabs میگوید: «بازار کار به شدت تغییر کرده است، به این معنی که محدودیتهای بسیار کمتری در مورد اینکه چگونه باید به دنبال شغل باشید یا شغلی پیدا کنید، وجود دارد. این آزادی جدید به افراد بیشتری اجازه می دهد تا بدون ترس موهای خود را آزمایش کنند، و من فکر می کنم همه ما دوست داریم ظاهر خود را بررسی کنیم. اکنون ما در زمانی زندگی می کنیم که این امر بسیار پذیرفته شده است.»
به نظر می رسد این نگاه به شدت به حواشی نمادین هپبورن در فیلم هایی از این قبیل اشاره دارد صبحانه در تیفانی و تعطیلات رومی، و همچنین جوایز اسکار 1954 (جایی که هپبورن اسکار بهترین بازیگر زن را گرفت). جای تعجب نیست که A-listers آنقدر به این ظاهر علاقه دارند: چتری های هپبورن یکی از شیک ترین مدل های مو در تمام تاریخ مو هستند.