این مطالب را می توان در سایت آن نیز مشاهده کرد سرچشمه می گیرد از جانب.
این مطالب را می توان در سایت آن نیز مشاهده کرد سرچشمه می گیرد از جانب.
افسوس، Ticketmaster ظاهراً بیش از حد وعده داده و کمتر تحویل داده شده است، که جرقه ای را در جامعه سوئیفتی ایجاد کرده است. خوشبختانه، سختکوشهای TS بیشتر از تمرینهایی هستند که میتوانند مسیر خود را از طریق درد حل کنند. این چیزی است که اتفاق افتاده است.
این مطالب را می توان در سایت آن نیز مشاهده کرد سرچشمه می گیرد از جانب.
دیروز، “طرفداران تایید شده” از پیش ثبت نام شده از طریق ایمیل متوجه شدند که آیا به پیش فروش دعوت شده اند یا خیر. دعوتنامه پیش فروش خوب است فقط یک نمایش. (بله بلیت طلایی داشتم) دیشب 23 آبان کد دسترسی خود را از طریق پیامک دریافت کردند. روشی که قرار بود کار کند این بود که بلیطهای هر نمایش از ساعت 10 صبح در هر منطقه زمانی که نمایش در آن بود در دسترس باشد. شما باید به یک “اتاق انتظار” و یک صف بپیوندید تا 800 نفر همه نخرند. همان بلیط در همان زمان
البته، بلافاصله همه چیز به هم ریخت. زمان انتظار و اشکالات عظیمی در ساحل شرقی وجود داشت….
دور از من نیست که به هر کسی در Ticketmaster بگویم که چگونه کار خود را انجام دهد، اما اگر من مسئول توزیع کدهای دسترسی پیش فروش برای تور آینده تیلور سویفت Eras بودم، فقط تعداد دعوتنامههایی را که سرورها ارسال میکنند بیشتر نمیکردم. می تواند اداره کند. به نظر می رسد بی فکر است؟ اما همه… یک مغز متفکر نیستند.