این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.
محتوای TikTok
زیرنویس پرچم بژ معمولاً روی ویدیویی از شریک مذکور در حال انجام کاری بیضرر مانند خوردن یا نوشیدن قهوه قرار میگیرد.
این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.
محتوای TikTok
برای تفکیک این موضوع، ما باید در مورد همه چیزهای عامیانه مرتبط با مرجع مشورت کنیم: فرهنگ لغت شهری که منبع آن جمعی است. اولین تعریفی که وب سایت ارائه می دهد این است: «چیزی که نه خوب است و نه بد، اما باعث می شود وقتی متوجه آن می شوید یک دقیقه مکث کنید و سپس ادامه دهید. یک چیز عجیب و غریب.»
از تحقیقات میدانی خودمان، ممکن است درخواستهای عمومی برخی از برنامههای دوستیابی مانند Hinge و Bumble را نیز پیشنهاد کنیم، که میتواند پاسخهای قابل پیشبینی را ایجاد کند. (به عنوان مثال، “لذت های ساده من …” ممکن است تا حدی مسئول باشد.)
پرچم های قرمز را فراموش کنید پرچمهای بژ ظاهراً پدیده دوستیابی جدید هستند تا از روند رو به رشد TikTok آگاه باشید. و با این حال، تعریف رنگ بژ، ظاهراً در چشم بیننده است. برخلاف پرچم قرمز (نشانههایی که نشان میدهد شریک یا شریک آینده مناسب نیست)، پرچمهای صورتی (نقاط جزئی نگرانی برای یک شریک که پتانسیل تبدیل شدن به یک مشکل تهدیدکننده رابطه را دارد) و پرچمهای سبز (ویژگیهای مثبت) ، پرچم های بژ بسته به زمینه می توانند معانی مختلفی داشته باشند.
کاربر @itcaito، با نام مستعار Caito، “ارسال ارسالی از طریق DM” را از دوستانی دریافت می کند که از او کمک می خواهند تا ارزیابی کنند که چه چیزی یک پرچم بژ در نمایه شخصی یا در واقع متعلق به آنهاست.
به گفته آلیس لیچ، مدیر خلاق اپلیکیشن تپدات، پاسخهای کسلکننده و کسلکننده در پروفایل دوستیابی، دلیلی برای نه گفتن به یک قرار است، زیرا او توضیح میدهد: «کلیشههای موجود در پروفایلها غیرقابل قبول هستند، زیرا ما میدانیم که آن شخص قرار نداده است. در هر تلاشی – و این احتمالاً وارد اتاق خواب می شود.» او می افزاید: «آیا واقعاً توجه نمی کنید یا خیلی خجالتی هستید که صادق باشید؟ در هر صورت، یک پرچم بژ.»
اما آیا این کمی خشن است؟ بریت داوسون، نوشتن برای GQ، نگاه متفاوتی دارد داوسون، که پرچمهای بژ را بهعنوان «پرچشمهای هزارهای متزلزل» تعریف میکند هری پاتر ارجاعات، استدلال می کند که “کسالت می تواند ارزش کمتری برای مشارکت باشد”، و اضافه می کند که آنچه به عنوان یک پرچم بژ برای یک شخص به حساب می آید ممکن است برای شخص دیگری پرچم سبز باشد. او همچنین توجه خود را به این ایده جلب می کند که فقط به این دلیل که شخصی در برنامه دوستیابی خود “خسته کننده” است، این ممکن است به زندگی واقعی ترجمه نشود: “نمایه های دوستیابی ساختارهای آنلاین عجیبی هستند که می بینند مردم به پاسخ های عمومی و علایق گسترده متوسل می شوند، همانطور که مردم اغلب احساس می کنند. از تلاش برای فروش خود می ترسیدند.”
TikToker @itscaito که خود را «مدیر عامل پرچمهای بژ» در بیوگرافی خود میخواند و ادعا میکند که این اصطلاح را ابداع کرده است، چند مورد را در یک ویدیوی ویروسی فهرست میکند که شامل «تنفر از گشنیز، آناناس روی پیتزا و غیره» است. “هر گونه ارجاع به کمدی های بسیار رایج” و “استفاده از توله سگ ها به عنوان شخصیت”.
محتوای TikTok
این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.
محتوای TikTok
این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.
به هر حال، Urban Dictionary نیز تعریف متفاوتی ارائه میدهد، که ظاهراً فقط برای پروفایلهای دوستیابی آنلاین قابل استفاده است: «پرچمهای بژ نشانهای از کسلکننده بودن یا فاقد اصالت هستند. پرچم های بژ اغلب چیزهای کلی یا کلیشه ای هستند که بسیاری از افراد در پروفایل خود قرار می دهند. برخی از موارد ذکر شده عبارتند از: “تصاویری که ماهی در دست دارند، اظهاراتی در مورد تاکو، اشاره به روابط شخصیت های تلویزیونی، پیشنهاد انتخاب برای سوار شدن یا مردن.”
این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.