پاییز دختر مسیحی هرگز به پایان نمی رسد

شما می توانید خرید او برای دکوراسیون فصلی را در کالاهای خانگی پیدا کنید. یا شاید در خانه، در حال خواندن کتابی در کنار شومینه با چکمه های Ugg خود. یا شاید در اینستاگرام، با یک کیف شانل روی بازو و یک نوشیدنی تعطیلات استارباکس در دست، عکس گرفته است. لذت های ساده پاییز دختر مسیحی چنین است. و برای اینفلوئنسرهایی مانند کیتلین کاوینگتون، این بیش از یک فصل است – این یک حالت ذهنی است.

و بنابراین، به شکل عجیبی که به نظر می‌رسد اتفاقات همیشه در اینترنت رخ می‌دهند، کاوینگتون به یک نماد غیر محتمل LGBTQ+ تبدیل شد. یک سال بعد، زمانی که میم دوباره در سپتامبر ظاهر شد، کاوینگتون دو برابر شد و 500 دلار به GoFundMe اهدا کرد تا به مارکل کمک کند هزینه انتقال را پوشش دهد.

مارکل می‌گوید: «او در این مورد بسیار دوست‌داشتنی بود. “انتظار نداشتم که او در این مورد اینقدر شیرین باشد. انتظار داشتم، “بفرمایید، بچه ها، شاید من را اینطور دلقک نکنید.” درعوض او اینگونه بود که “بالاخره، مردم عکس های پاییزی من را می بینند.”

کاوینگتون در آگوست 2019 به طور تصادفی به چهره دختر مسیحی پاییز تبدیل شد، زمانی که خالق ترنس، ایزابلا مارکل، تصویری از کاوینگتون و همکار وبلاگ نویس امیلی جما را به یک میم ویروسی تبدیل کرد.

این میم در عرض چند روز هزاران لایک و پاسخ به دست آورد. یکی از کامنت‌کنندگان می‌گوید: «این تصویر فکر می‌کند آفریقا یک کشور است و در سال 2020 به یک سفر مأموریتی به آنجا می‌رود. شوخی کرد. عکس دیگری از من خواسته بود که مرد دیگری را در ملاء عام نبوسم و اگر می‌توانم رستوران را ترک کنم اضافه. سپس، در یک طرح پیچشی که هیچ کس آینده را ندید، کاوینگتون مم را در آغوش گرفت و رکورد را ثابت کرد: او نبود یک جمهوری خواه در خانه او، “عشق عشق استو زندگی سیاهان مهم است.

با حسن نیت ارائه می‌شود

مارکل می گوید: «همه ما شوخی می کردیم. “همه اینطور بودند که “اوه خدای من، او ترامپ را دوست دارد.” اما بعد توییت کرد و گفت: “من عاشق ترنس هستم.”

مارکل می‌گوید: «من فقط به لباس‌ها، لباس‌های زنانه، زیبایی‌شناسی دختر مسیحی یا هر چیز دیگری نگاه می‌کردم – شلوار جین لاغر و کیف بزرگ». زرق و برق. من فقط فکر می کردم خیلی خنده دار است و به استفاده از این تصاویر ادامه دادم. و من می گفتم، “اگر به آن فکر کنید، آنها در واقع یک نوع عوضی بد هستند.” اردوگاه است این یک اردوی سطح بالا است.»

کاوینگتون از سال 2014 برای گرفتن عکس های پاییزی سالانه خود به نیوانگلند سفر کرده است. ماه ها تحقیق و هزاران دلار صرف تولید فیلمبرداری یک هفته ای امسال در ورمونت شد. به طور معمول، کاوینگتون می گوید زرق و برق، برنامه ریزی با تجزیه و تحلیل کامل از زمان و مکان انتظار می رود که شاخ و برگ پاییزی به اوج خود برسد، آغاز می شود. سپس، او به انتخاب دقیق لباس‌ها و مکان‌های دیدنی می‌پردازد تا آنها را به نمایش بگذارد. کاوینگتون به آن گفت نیویورک تایمز برندهایی که به نظر می‌رسد ساکس و نوردستروم بوده‌اند، دو مورد از پست‌های او را در طول سفر امسال به مبلغ 10000 تا 15000 دلار حمایت کردند. و در هفته‌های منتهی به سفر، کاوینگتون یک مجموعه کپسول پاییزی را با همکاری لیورپول لس آنجلس معرفی کرد. کاوینگتون خاطرنشان کرد، این «کت‌پوش سگ‌دار» قطعه مورد علاقه (و پرفروش‌ترین) او از این مجموعه بود.





منبع