اینجاست که Tappan Collective وارد میشود، یک آژانس هنری که در سال 2012 توسط چلسی نمان نصیب تأسیس شد و به پرورش حرفه هنرمندان نوظهور معاصر اختصاص دارد. این همچنین آخرین برندی است که در نوردستروم به نمایش درآمده است، با منتخبی از هنرمندانش که آثار خود را به صورت آنلاین و در ده نوردستروم در سراسر ایالات متحده و کانادا – نیویورک، شیکاگو، آستین، سن خوزه، ساوت کوست پلازا، بلوو، سیاتل به نمایش می گذارند. ، تورنتو و ونکوور.
مشارکت بین Tappan Collective و Nordstrom یک همکاری خالص است: هر دو در کسب و کار یافتن راههای جدید برای ارتباط طراحان و خلاقان با مخاطبان جدید هستند. چلسی نصیب می گوید زرق و برق همکاری با نوردستروم چقدر شگفتانگیز است زیرا «راه دیگری برای ارائه هنر در مقابل افراد جدید و نمایش آثار باورنکردنی هنرمندان فعال است». هیچ چیز مانند دیدن ضربات قلم موی یک نقاشی یا قالب ها و منحنی های یک مجسمه از نزدیک نیست – به خصوص اگر قبلا آن را فقط از طریق یک مربع پیکسل کوچک دیده باشید. (همین را می توان در مورد ژاکت یا کیفی که برای همیشه به آن چشم دوخته اید و در نهایت می توانید آن را شخصاً ببینید، گفت: این یک تغییر دهنده بازی است.)
علاوه بر هنر، کالاهای تجاری و طراحی کاملاً فتوژنیک از دکوراسیون خانه برای خرید نیز وجود دارد. پاپ آپ در 3 اکتبر به پایان می رسد، بنابراین چند قطعه مورد علاقه ما را در زیر بررسی کنید—سپس برای خرید کلکسیون کامل به Nordstrom بروید.