حدید در روز سهشنبه، 6 سپتامبر، یک روز قبل از راهاندازی، این پروژه را در اینستاگرام طعنه زد و نوشت: «ما مهمان (ها) لباسهای خودمان در Residence هستیم. آنها یک زندگی قبل از ما داشته اند، و امیدوارم، اگر ما از آنها مراقبت کنیم، یک زندگی بعد از ما. در رزیدنس، برای من، همچنین کسی است که در خانه خود است – من به نوع مردم مورد علاقهام فکر میکردم… کسانی که تلاش میکنند در هر دری حاضر شوند، در هر کشوری فرود آیند، سر هر میزی بنشینند، با احساس راحتی و شگفتی برای مردم روبرو و جهان اطرافشان. 🌻 با در نظر گرفتن همه اینها، ما قطعاتی را برای شما ایجاد کرده ایم که می توانید با آن زندگی کنید—از زنده ترین ماجراجویی ها تا آرام ترین لحظات.. راه اندازی ساعت 9 صبح EST – فردا @guestinresidence 100% CASHMERE 💛.”
محتوای اینستاگرام
مدل و مامان جیجی حدید اکنون میتواند «مدیر خلاق» را به بیوگرافی خود اضافه کند، زیرا او آماده میشود تا مهمان در رزیدنس را راهاندازی کند، خط تولید اقلام ترمهاش که به شما کمک میکند تا زندگی خود را ادامه دهید. مطمئن!
این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.
تا کنون، وبسایت GiR فقط یک صفحه فرود با گزینهای برای اشتراک در لیست ایمیل است، اما ما انتظار داریم که خط محصول و امتیاز قیمت هر لحظه کاهش یابد.
از اینستاگرام این برند، مانند خطی از ژاکتهای کشباف رنگارنگ به نظر میرسد:
محتوای اینستاگرام
چه سالاد لذیذی من سوالات زیادی دارم! مثلاً یک لباس جدید «قبلاً» چه زندگی داشت؟ آیا کل مهمان در بدن فیزیکی شما برای هر کس دیگری کمی… ساینتولوژی به نظر می رسد؟ چگونه یک ژاکت در هر کشوری به فرد کمک می کند احساس کند در خانه خود است؟ نمی دانم، اما خیلی هیجان زده هستم که بفهمم!
این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.