کاملاً واضح است که تصویر دارن استار از کار امیلی چنین است منظور کمی غیر واقعی بودن از این گذشته، استار به خاطر برندی خاص از ایده آلیسم رز معروف است که در آن شخصیتها به نوعی راه خود را از طریق مشاغل باورنکردنی در یک شهر بزرگ درهم میروند و همزمان هر روز یک لباس جدید به تن میکنند. کری برادشاو، کسی هست؟ اما به کنار ایده آلیسم ستاره، آیا امیلی واقعاً در کار خود در دنیای واقعی خوب عمل می کند؟ میدانی، دنیایی که چتریهای کوتاهشکن او کمی زشتتر و لباسهایش کمی گرانتر هستند؟ من با چند کارشناس بازاریابی صحبت کردم تا بفهمم تا چه اندازه این بازنمایی از زندگی به عنوان یک بازاریاب فانتزی محض است.
ساعت ها
در فصل سوم، دوست پسر جدید امیلی، آلفی (لوسین لاویسکونت) مدام در مورد مدت زمانی که امیلی صرف کار می کند ناله می کند. و با این حال تقریباً هرگز او را نمی بینیم که واقعاً پشت میز نشسته یا لپ تاپ را باز کند. که ما را به اولین شکست بزرگ امیلی می رساند: ناتوانی او در برنامه ریزی واقعی.
کریستینا تاول، بنیانگذار و مدیر عامل BuzzBright PR می گوید: «علمیت و بازاریابی نیاز به برنامه ریزی استراتژیک برای دستیابی به اهداف بلندمدت برای مشتریان دارد که مستلزم توجه و زمان زیادی پشت میز است. بهنظر میرسد که امیلی بهجای برنامهریزی دقیق رویکردهای مختلف برای مشتریان مختلف بر اساس معیارهای منحصربهفرد آنها، همانطور که تاول میگوید «آن را بال میزند».
بعلاوه، با در نظر گرفتن مسئولیتی که به امیلی در سریال داده میشود، او زمان زیادی از وقت خود را صرف سرگرمی در اطراف پاریس میکند، میدانید که باید به کار واقعی خود ادامه دهد. تقریباً در هر قسمت، امیلی از دفتر بیرون می رود تا یک قرار ناهار طولانی یا نوشیدنی ظهر با یکی از دوستانش بخورد.
امیلی زمان بیشتری برای نشستن در دفتر خواهد داشت – روی ایمیلها و تلفن خود کار میکند تا مطمئن شود که QPIهای ماهانه برای مشتریان میسازد. [achieving media placements in national publications, interviews for clients, and business development]تاول می گوید. روزهایی که در کافه می گذراند، عاشقانه و رویاپردازی بر عملکرد او در دنیای واقعی تأثیر می گذارد. اما دوباره، شاید ما باید امیلی را کمی سست کنیم. او می افزاید: «این پاریس است، شاید c’est la vie!»
خودانگیختگی
در آخرین فصل، امیلی هنگام صرف ناهار با گابریل از لوکاس براوو (بله، او در حال خوردن یک ناهار طولانی دیگر در روزهای هفته) اتفاقاً عبارت فرانسوی “un petit luxe” را می شنود. او به او می گوید که این به معنای “کمی اغراق” است. او در حالی که صورتش روشن می شود، می گوید: «یا کمی تجمل». نکته بعدی که می دانیم، امیلی این عبارت را به عنوان شعار کمپین جدید مک دونالد مطرح می کند – بدون آزمایش، بدون تحقیق، بدون برنامه ریزی!
در نمایش، به نظر می رسد که همه از زمین بازی بسیار خوشحال هستند. با این حال، در دنیای واقعی، بعید است که این ایده روشن شود. تاول میگوید: «مردم از قبل دوست دارند وجهه مکدونالدز را با نامیدن آن طاقهای طلایی بالا ببرند. “این در واقع چیزی بیش از “کوچک لوکس” را جذب می کند. همچنین، کسانی که فست فود می خورند، به جای «کم»، تمایل به «بزرگ» دارند.
فیلیپین لروی-بولیو در نقش سیلوی گراتو و لیلی کالینز در نقش امیلی در قسمت 304Marie Etchegoyen/Netflix © 2022