این مطالب را می توان در سایت آن نیز مشاهده کرد سرچشمه می گیرد از جانب.
یکی دیگر از دلایل نگرانی، تنوع رنگ سس است که گاهی به رنگ صورتی نئون در دوربین و گاهی اوقات پاستلی ظاهر می شود. به گفته شاو، تغییر رنگ عمدی بوده است.
شاو میگوید: «وقتی مقدار زیادی میوه دراگون فروت را در داخل آن قرار میدهید، میدانید که مدفوع شما قرمز میشود. «مثل اینکه چغندر زیاد بخورید. بنابراین من نمیخواستم افرادی مانند “اوه، لعنتی من صورتی است.”
در یک تاپیک توییتریک تماشاگر کنجکاو سعی کرد سس صورتی را در خانه بازسازی کند و پس از چندین بار تلاش به این نتیجه رسید که شاو باید به جای شیر ذکر شده روی برچسب از سس مایونز استفاده کند. در TikTok که به حساب شاو چسبانده شده است، می توان مشاهده کرد که او از چیزی که به نظر می رسد مایونز است به عنوان امولسیفایر استفاده می کند.
شاو می گوید: «ما از آن استفاده می کنیم، فرزندانم از آن استفاده می کنند. من از محتوای آلرژی و اهمیت آن بسیار آگاهم…. آنها مشکل ایجاد می کنند زیرا من چیز بزرگی ایجاد کردم.
با این حال، خشم به شکل آنلاین ادامه دارد. اشتباهات برچسب زدن می تواند مشکلات جدی برای سلامتی افراد مبتلا به آلرژی غذایی ایجاد کند.
زمانی که سرآشپز می گوید: «من به فرآیند خود نمی پردازم، فقط به دلیل اهداف قانونی با علامت تجاری من و مواردی از این قبیل. زرق و برق از دستور پختش می پرسد ما به دنبال ورود به فروشگاه ها هستیم. با این حال، تولید آنها از فرآیند من کاملاً اشتباه است. من از روی ویدیویی که قبل از اینکه سس صورتی یک محصول باشد، قضاوت می کنم. من در حال رفتن به یک فروشگاه پاپ آپ بودم و می خواستم سس صورتی را روی غذا بگذارم. و من فقط یک ویدیو ساختم.”
شاید از خود بپرسید که آیا این کار قانونی است؟ طبق قوانین «غذای کلبهای» در فلوریدا، جایی که شاو مستقر است، کارآفرینانی که از آشپزخانههای بدون مجوز استفاده میکنند، میتوانند بدون مجوز غذاهایی با «خطر کم ابتلا به بیماریهای ناشی از غذا» تولید کنند، تا زمانی که فروش آنها از 250000 دلار در سال تجاوز نکند.