رمی بادر در تلاش برای شروع یک انقلاب بزرگ نبود – مصاحبه

این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.

به همین دلیل، او بلافاصله به عنوان چهره ای از جامعه بزرگ اینترنت شناخته شد. مدت زیادی پس از اینکه TikToks او شروع به جلب توجه کرد، چهره بادر در سراسر نشریات، پادکست ها و برنامه های تلویزیونی از جمله People، Cosmopolitan، پوشیده شد. ووگروی ایر با رایان سیکرست، E! اخبار، صبح بخیر آمریکاو بسیاری از موارد دیگر، که همگی در مورد قابل اعتماد بودن و آسیب پذیری او شاعرانه بودند. در نهایت، بادر همچنین با کمپین #BeReal Aerie و دیگری با ویکتوریا سیکرت شراکتی ایجاد کرد، که برای آن به عنوان سفیر و یک “مشاور بزرگ” وظیفه آزمایش و ارائه بازخورد در مورد موارد جدید را داشت.

این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.

بادر در مورد میانگین حجم لباس های TikTok در اولین ویدیو گفت: «آنچه در رسانه های اجتماعی می بینیم همیشه درست نیست. “هیچ راهی وجود ندارد که همه چیز در آن بسته شگفت انگیز به نظر برسد… ما داستان کامل را به همه نشان نمی دهیم.” این انگیزه پشت صدها ویدیوی حمل و نقلی است که بادر از آن زمان پست کرده است. این ویدیوها به همان اندازه شلوار و لباس‌های راحت و رضایت‌بخشی را نشان می‌دهند که در تمام مکان‌های مناسب بسته شده‌اند، در کنار شورت‌هایی که فاق‌های فاق را زنده می‌خورند و فنجان‌های سوتین که روی بدن سایز ۱۴/۱۶ او ریخته می‌شود.

محتوای TikTok

سازندگان محتوا و تأثیرگذارانی مانند Bader برای حمایت از خود و ادامه تولید محتوا نیاز به در معرض قرار گرفتن و پول، اغلب از معاملات برند، دارند، و همه شراکت‌های برند زمانی که به درستی مدیریت شوند، ذاتا بد نیستند. اما در مارس 2022، زمانی که او همکاری خود را با Revolve اعلام کرد – برندی با کمبود گزینه‌های سایز بزرگ و یکی از مواردی که بادر در گذشته به شدت از آن انتقاد کرده بود – همان اینترنت که بادر را بر روی پایه قرار داد ناگهان علیه او تبدیل شد.

محتوای TikTok

بادر کاملاً آگاه است که این یک مفهوم اصلی نیست، اما مفهومی است که به ویژه افراد سایز بزرگ می توانند در سطحی دردناک با آن ارتباط برقرار کنند و واضح است که هنوز باید مورد توجه برندهای مد قرار گیرد. “[My hauls are] خودم را مسخره نمی کنم، اما به طور کامل خودم را سرزنش نمی کنم [the faults of] بادر می گوید این مارک ها جذابیت. “آنها یا نمی دانند چگونه اینها را ایجاد کنند [larger] اندازه‌ها یا اهمیتی نمی‌دهند و برای آن تلاش نمی‌کنند.” او اضافه می‌کند که اولین چیزی که او می‌خواست در هنگام شروع همه این کارها به دست بیاورد، صرفاً مسخره کردن چیزهای پوچی بود که تجربه بزرگی است. ما فقط باید بتوانیم این لباس ها را بپوشیم. چرا این اینقدر سخت است؟”

همانطور که WWD در زمان اعلام گزارش داد، مجموعه مشترک Bader در ابتدا در نظر گرفته شده بود که در اندازه های مختلف از XXS تا 3XL عرضه شود، که با وجود بهبود در قسمت Revolve، هنوز تعداد قابل توجهی از افراد سایز بزرگ را حذف می کند. نظراتی که در اعلان TikTok او گذاشته شده است، این را به بهترین شکل نشان می دهد. یکی از کاربران نوشت: «تا زمانی که 3 برابر شد خیلی هیجان زده بودم. یکی دیگر گفت: “به جز 3X هنوز برای بسیاری از زنان سایز بزرگ مناسب نیست. من یک 3X نیستم.” دیگری نوشت: “من انحنا دارم و نمی توانم در این مجموعه جا بیفتم… رمی شما بهتر می دانید که این را فراگیر خطاب کنید، جامعه سایز بزرگ ناراحت است.”



منبع

زارا تجهیزات شهری ابرکرومبی. بی‌نظیر… مهم نیست که چقدر اندازه‌شان را شامل می‌شوند، هیچ یک از برندهای فست مد در دو سال گذشته از انتقادات مدل TikTok-personality-slash-curve-Remi Bader در امان نبوده است. اولین باری که او در پاییز 2020 لباس نامناسبی را برای “حجم لباس واقعی” در برنامه پوشید، هیچ سرنخی نداشت که فرمت ویدئو به امضای او تبدیل شود، چه رسد به چیزی که او را به جایگاه مشهور اینترنتی سوق دهد. با میلیون‌ها فالوور رسانه‌های اجتماعی، معاملات برند، سرفصل‌های فراوان و متعاقباً، دنیایی از صدمه.