حمایت از مشاغل تحت مالکیت زنان حیاتی است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است

ما این را می دانیم زیرا در چند ماه گذشته فهرستی از صدها شرکت را در سبک، زیبایی، سلامتی و خانه که 51 درصد یا بیشتر متعلق به زنان یا گروهی از زنان هستند، تهیه کرده ایم. ما بخش‌های بی‌پایان «داستان ما» وب‌سایت‌ها را خوانده‌ایم، با ده‌ها بنیان‌گذار مصاحبه کرده‌ایم، و توضیحات محصول جداگانه‌ای را خوانده‌ایم که بینشی درباره چرایی ایجاد آیتم‌های خاص و چگونگی سودآوری سود برای یک هدف بزرگ‌تر ارائه می‌دهد. و بنابراین، در این ماه، ما برای راه‌اندازی By Women، یک سری جدید هیجان‌زده‌ایم که در آن گستره وسیعی از برندهای تحت مالکیت و غالباً توسط زنان را نشان می‌دهیم.

در دنیای ایده‌آل، هر بار که چیزی می‌خریم – یک جفت چکمه عالی، یک سرم از یک برند جدید مراقبت از پوست، یک پارچ شیر، ظروف آشپزخانه زیبا – این کار را با دیدگاهی کاملاً آگاهانه انجام می‌دهیم. ما درک کاملی از شرکت و ارزش‌های آن داریم، جایی که هر چیز توسط چه کسی ساخته می‌شود، و هر چیز دیگری که احساس خوبی در خرج کردن پولمان ایجاد کند، و شرکت‌ها در مورد هزینه‌های تولید، فرمول‌بندی شفاف خواهند بود. و بسته بندی بدیهی است که جهان مانند بسیاری از ما ناقص است. ایده خرید با وجدان 100% در ایده آلیسم آن تقریباً خنده دار است: ما مشغول هستیم، فوراً به چیزی نیاز داریم، بودجه محدودی داریم، ما واقعاً از تاپ زیبا که به تازگی از طریق آن برای ما سرو شده است دوست داریم. یک تبلیغ اینستاگرام

در زرق و برق ما در مورد ناهماهنگی عاطفی که با عشق واقعی به خرید، اما انجام مکرر و بدون قصد این کار به وجود می آید، صحبت می کنیم، چیزی که من عمیقاً در آن مقصر هستم. (من اخیراً یک جفت شلوار برش مشکی از یک غول فست مد خریدم، آنها را در کمد خود انداختم و چند هفته بعد دوباره خریدم، فراموش کردم که قبلاً آنها را داشتم. می دانم.)

محصولاتی از برندهای بزرگی را خواهید یافت که قطعاً نام آنها را شنیده اید، اما ممکن است ندانید که به طور کامل متعلق به زنان هستند (اسفنج های Beauty Blender، ماسک هندوانه Glow Recipe، سیستم خواب بصری توسط Hatch، ژل Glowy Super Gel محبوب Saie). از مارک‌های ویروسی که دیده‌اید افراد در رسانه‌های اجتماعی به دنبال آن‌ها هستند (مرطوب‌کننده فوری فرشته Dieux، تاپ‌های شفاف از Miaou، کیک رنگین‌کمان فروشگاه آرد، حلقه‌های مینای الهام گرفته از Y2k Bonbonwhims). و از ده ها مورد دیگر که قبلاً دوست دارید و به زودی دوست خواهید داشت.



منبع

منتظر مشخصات کوچک بنیانگذاران، بانک اطلاعاتی جامعی از شرکت‌های تحت مالکیت زنان باشید و از امروز، زرق و برق 100، مقصدی با سرپرستی ویراستار که دارای 100 محصولی است که ما واقعاً دوست داریم، استفاده می‌کنیم و در مد، زیبایی، خانه و سلامتی پشت سر می‌گذاریم. در هر محصول، اطلاعاتی در مورد زمان راه‌اندازی برند، مالک شرکت و روش‌های خرید پیدا خواهید کرد.

در هسته خود ما برندی هستیم که سبک، زیبایی، تندرستی و فرهنگ را تجلیل می کند و چگونگی تلاقی آن ها را برای نشان دادن نیازها و خواسته های در حال تغییر زنان بررسی می کند. ما می‌دانیم که بخشی از لذت درگیر شدن با این موضوعات، اعتماد به سایت‌هایی مانند سایت ما برای کمک به شما برای کشف چیزهایی برای خرید است – چیزهایی که همه ما می‌دانیم احتمالاً به آنها نیاز نداریم، اما ممکن است کارهای روزمره ما را آسان‌تر کنند یا به سادگی ما را شاد کنند. این تغییر نخواهد کرد، اما ما اهمیت توجه منظم به شرکت‌ها و محصولاتی را که معتبر هستند و می‌خواهند به غیر از اینکه دلار ما را بخواهند، موضع بگیرند، اذعان می‌کنیم.

تعداد کمی از صاحبان مشاغل این کار را بهتر از زنان انجام می دهند.