جی لو در مراسم عروسی خود جواهراتی به ارزش 2 میلیون دلار به تن کرد

برای ظاهر شماره 1 (لباس یقه اسکی طراحی شده توسط رالف لورن)، صفحه ششم گزارش می دهد که جی لو گوشواره های مروارید و الماس پرورشی میکیموتو به ارزش 53000 دلار با حلقه ای معادل 39000 دلار به دست داشت.

این محتوا از اینستاگرام وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.

در اینجا گوشواره ها وجود دارد، اگر می خواهید 53 هزار دلار کم کنید!

گوشواره مروارید کلاسیک سفید دریای جنوبی با الماس

mikimotoamerica.com

و برای ظاهر نهایی خود، جی لو یک لباس پری دریایی با مقنعه پوشیده بود که آن را با گوشواره های الماس سامر حلیمه به ارزش 2 میلیون دلار تزئین کرد.

53,000 دلار

جی لو سپس لباس مجلسی به تن کرد سرپوشیده در مروارید، و گوشواره های مروارید و الماس خود را با یک جفت دیگر (همچنین توسط Mikimoto)، که به قیمت 85000 دلار به فروش می رسد، عوض کرد.

وقتی صحبت از بی زبانی شد، ببخشید تا زمانی که می روم به آن گوشواره های 2 میلیون دلاری خیره می شوم.



منبع

این محتوا از اینستاگرام وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.

و البته ما نمی توانیم حلقه نامزدی سبز جی لو را فراموش کنیم که بن زمانی که او در حال لذت بردن از حمام حباب در خانه بود با آن خواستگاری کرد. همانطور که او گفت: “آیا تا به حال تصور می کردید که بزرگترین رویای شما محقق شود؟ شنبه شب وقتی در مکان مورد علاقه ام روی زمین (در حمام حباب) بودم، عشق زیبای من روی یک زانو نشست و خواستگاری کرد. من کاملاً غافلگیر شده بودم و فقط در چشمان او نگاه می کردم که لبخند می زد و گریه می کرد و در عین حال به سختی سعی می کردم سرم را از بین ببرم که بعد از 20 سال، این اتفاق دوباره تکرار می شود. من به معنای واقعی کلمه لال بودم و او گفت: “آیا این بله؟” گفتم: “بله، البته این یک بله است.”

جنیفر لوپز و بن افلک آخر هفته گذشته برای دومین بار ازدواج کردند و جنیفر با ظاهرش تمام راه را ادامه داد. منظورم این است که او سه لباس مجلسی مختلف می پوشید و کاملاً بود چکیدن با الماس و مروارید به طور خاص، بیش از 2 میلیون دلار الماس و مروارید.

این محتوا از اینستاگرام وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.