این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.
جنیفر لوپز علاوه بر اینکه از درون نورانی به نظر میرسید، بقیه پوست و آرایش خود را با ابروهای برسزده و یک لایه ریمل سبک حفظ کرد. و این تصویر با شرحی همراه بود که در آن نوشته شده بود: “درخشش تابستانی خود را با یک سلفی در #روز ملی سلفی و #اولین روز تابستان جشن بگیرید 🤩”
در میان رایحههای مشکوکتر، عطر JLo Glow او یکی از معدود رایحههایی بود که با رایحه مرکباتی-گلی و بطری اش که در یک گردنبند نقرهای J.Lo تزئین شده بود، فاصله زیادی داشت. و “درخشش” به طور قطع هنوز همان حال و هوایی است که او امروز با آن می دود زیرا این خواننده مترادف با پوست و موی فوق العاده درخشان شده است.
بدیهی است که آنها برای او کار می کنند، زیرا در یک سلفی که در حساب اینستاگرام جی لو بیوتی او در 21 ژوئن منتشر کرده است، به نظر می رسد که او ممکن است از انعکاس خودش کور شود. این عکس نشان می دهد که جی لو دستش را به سمت پیشانی بلند می کند تا چشمانش را سایه بزند که با توجه به این موضوع منطقی است. مگاوات درخشش طلایی که او از استخوان گونه، استخوان ابرو و رنگ عمومی خود ساطع می کند. و ما در حین صحبت به جفت سایه های خودمان می رسیم.
محتوای اینستاگرام
در مورد اینکه دقیقاً از چه چیزی روی پوست خود برای ایجاد این درخشندگی استفاده کرده است، لوپز “هک ساده” خود را با “#GlowLikeJLo” به اشتراک گذاشت و به دنبال کنندگانش گفت که “تقویت کننده چهره فیلتر ستاره را در مرطوب کننده با طیف گسترده SPF 30 صفحه نمایش بزرگ ترکیب کنند تا یک مرطوب کننده سالم داشته باشند. درخشش از درون روشن شده است.»
جنیفر لوپز حتی قبل از اینکه برندهای آرایشی سلبریتی از مجموعههای پرتکاپو به امپراطوریهای چند میلیارد دلاری که امروز تبدیل شدهاند بازگردند، جنیفر لوپز مشغول پیدا کردن چیزی بود که در مورد گلم میخواهد. برای مثال: درخشش.
معاشقه فعلی او با زیبایی مصرف کننده، JLo Beauty، نیز حول محور گرفتن درخشش علامت تجاری خود و بطری کردن آن، فقط این بار برای صورت و بدن است. و در کنار به اشتراک گذاشتن فرمولهایش، لوپز از این پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن نکات و ترفندهایی که در طول راه برداشت کرده است، استفاده کرد.