جسیکا سیمپسون نگرانی‌های خود را در مورد سلامتی و هوشیاری خود پس از پخش شدن تبلیغ بیان می‌کند

سیمپسون در کتاب پرفروش‌ترین خاطرات خود از نبرد عمومی خود با اعتیاد به الکل نوشت. کتاب باز، که به عنوان یک سریال فیلمنامه نیم ساعته برای پلتفرم استریم آمازون Freevee اقتباس شده است. این کتاب همچنین به مبارزه چندین دهه سیمپسون با مسائل مربوط به تصویر بدن، محدودیت غذا خوردن و سایر شیوه های رژیم غذایی خطرناک می پردازد. این اعتراض به دنبال کاهش وزن 100 پوندی سیمپسون است که اخیراً در مصاحبه ای با Extra شرح داده شده است.

او افزود: «من برای نفرت متفکرانه‌ای که برخی افراد می‌توانند بدون هیچ زحمتی با چنین شدتی در رسانه‌های اجتماعی یا به طور کلی در رسانه‌ها ابراز کنند، احساس دلسوزی می‌کنم. همه ما روزهایی را سپری می کنیم که می خواهیم بهتر باشیم، نگاه کنیم، انجام دهیم و احساس بهتری داشته باشیم. هیچ کس با آن احساسی که می توانم به شما قول بدهم تنها نیست. من در عین حال مضطرب و ناامن اما همچنین عصبانی و تدافعی از خواب بیدار شدم – مثل برخی از شما. من می دانم که چه چیزی برای من مفید است و آن این است که رها کنم و به سادگی آواز بخوانم در حالی که مستقیماً در آینه نگاه می کنم، مستقیم در چشمانم تا واقعاً خودم را ببینم و درک کنم.”





منبع

“به همان اندازه که یاد گرفته ام جلوی سر و صدای مخرب را بگیرم… نظرات و قضاوت های مردم همچنان می تواند با ناله های بی وقفه آنها آسیب جدی وارد کند.”

محتوای اینستاگرام

در آگهی، سیمپسون به بینندگان توری از اتاق خواب دخترش Birdie که با همکاری Pottery Barn Kids طراحی شده است، می دهد. با این حال، هنگامی که این نقطه برای اولین بار در رسانه های اجتماعی منتشر شد، طرفداران شروع به ابراز نگرانی برای سیمپسون کردند. در نظرات، برخی گفتند که او “بیمار” و “ضعیف” به نظر می رسد، در حالی که برخی دیگر خاطرنشان کردند که به نظر می رسد او به آرامی صحبت می کند و کلمات خود را به زبان می آورد.

یکی از کامنت‌گذاران گفت: «اینجا حال و هوای آنا نیکول را جدی می‌گیرم…».

اما سیمپسون در کپشن خود به این شایعات اشاره کرد و به طرفداران یادآوری کرد که اکنون پنج سال است که از الکل رهایی یافته است.

سیمپسون در توضیح این کلیپ که در آن به همراه آهنگ سال 2020 خود “Party of One” آواز می خواند، می گوید: “من باید امروز در استودیوی خود باشم زیرا اینجا جایی است که خودم را تثبیت می کنم و بهبود می دهم.”

این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.

جسیکا سیمپسون پس از اینکه آگهی Pottery Barn اخیراً به دلایل اشتباه در فضای مجازی منتشر شد، در اینستاگرام پاسخ داد.