تیلور سوئیفت استنس از مدیر بلیط به دلیل فاجعه “تور دوره” شکایت کرد

در طول این افتضاح دو روزه که از 15 نوامبر آغاز شد، بسیاری از طرفدارانی که کدهای پیش فروش را از قرعه کشی ثبت نام Ticketmaster دریافت کردند، پس از ساعت ها انتظار در صف های آنلاین، دست خالی رفتند. حتی کسانی که به اندازه کافی خوش شانس بودند که به مراحل نهایی خرید برسند، در نهایت به دلیل اشکالات، خریداران پرسرعت، و «قیمت‌گذاری پویا»، که طرفداران ادعا می‌کنند، تعبیر Ticketmaster برای افزایش قیمت است، نتوانستند بلیط بخرند.

محتوای اینستاگرام

در نهایت، در 18 نوامبر، Ticketmaster لغو شد فروش عمومی که قرار بود پس از پیش فروش انجام شود “به دلیل تقاضای فوق العاده بالا در سیستم های فروش بلیط و موجودی کافی بلیط باقی مانده برای پاسخگویی به این تقاضا.” تیلور سوئیفت متعاقباً در بیانیه‌ای که در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، شرکت فروش بلیت را محکوم کرد و گفت که برای این پلتفرم «بهانه‌جویی» نمی‌کند.

طرفداران تیلور سویفت قول دادند که پس از فاجعه ویروسی Ticketmaster Eras Tour در ماه گذشته شورش کنند. در حال حاضر، سویفتی ها در حال هشیاری خود هستند. بر اساس اسناد به دست آمده توسط ضرب الاجل، 26 شاکی از 13 ایالت، شرکت مادر فروشنده بلیت، Live Nation Entertainment را به دلیل نقض قانون Cartwright و قانون رقابت ناعادلانه به دادگاه می برند. این شکایت که روز جمعه در لس آنجلس ثبت شد، به طور خاص به مواردی از تقلب، تثبیت قیمت، نقض قوانین ضد انحصار و “تعریف نادرست عمدی” اشاره می کند. شاکیان به دنبال جریمه مدنی 2500 دلاری به ازای هر تخلف، به اضافه هزینه های وکلا و هرگونه تخفیف اضافی به دستور دادگاه هستند.

این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.

برنده 11 گرمی نوشت: «ناگفته نماند که من به شدت از طرفدارانم محافظت می کنم. ما چندین دهه است که این کار را با هم انجام می‌دهیم و در طول سال‌ها، عناصر زیادی از حرفه‌ام را در داخل آورده‌ام. من این کار را به طور خاص انجام داده ام تا کیفیت تجربه هوادارانم را با انجام خودم با تیمم که به اندازه من به هوادارانم اهمیت می دهند، بهبود بخشم. برای من واقعاً دشوار است که به یک موجود خارجی با این روابط در وفاداری اعتماد کنم و تماشای اشتباهات بدون هیچ چاره ای برای من سخت است.





منبع

مطابق با رولینگ استوندر این شکایت آمده است که «میلیون‌ها طرفدار تا هشت ساعت منتظر ماندند و نتوانستند بلیت بخرند» زیرا Ticketmaster «عمداً و عمداً» خریداران بلیت را «با اجازه دادن به اسکالپرها و ربات‌ها برای دسترسی به پیش‌فروش TaylorSwiftTix» گمراه کرده است. شاکیان ادعا کردند که شرکت آگاهانه کدهایی را ارائه کرده است “زمانی که نمی تواند تقاضای بلیط را برآورده کند” و شاکیان با مشارکت Ticketmaster در بازار فروش مجدد بلیط و همچنین معاملات شرکت با استادیوم ها مشکل بیشتری داشتند. طبق گزارش‌ها، این توافق‌ها طرفداران را مجبور به خرید بلیط‌های گران‌تر می‌کرد و به Ticketmaster اجازه می‌داد تا «هر بار» که بلیط‌ها دوباره فروخته می‌شد، پول بیشتری کسب کند.