بر اساس تحقیقات Spate، جای تعجب نیست که جستجو برای بهترین عطرهای تابستانی همیشه در اواخر ماه مه افزایش می یابد. همه مشتاقند تا قبل از شروع رسمی فصل، خاطرات تابستانی خود را دوباره زنده کنند – و بویی شبیه آن را حس کنند. این مورد به ویژه در سال 2023 نیز صدق می کند: اسپیت دریافت که جستجو برای بهترین عطرهای تابستانی از سال گذشته تقریباً دو برابر شده است و ثابت می کند که میل به استقبال از رایحه فصلی قوی تر از همیشه است.
شما آن صحنه را می شناسید راتاتویی وقتی غذا آنقدر خوب است که یک منتقد بدخلق غذا را به دوران کودکی شاد خود می برد؟ این کاری است که بهترین عطرهای تابستانی فقط با بو می توانند انجام دهند. یک اسپری از رایحه فصلی مورد علاقه خود و شما فوراً بهترین روزهای ساحلی گذشته، قایق سواری با بهترین ها، تعطیلات خانوادگی مورد علاقه، غذاهای معطر تابستانی، و بستنی های بستنی در کنار استخر را تجربه می کنید.
افزایش PerfumeTok احتمالاً به این موضوع نیز مرتبط است. بر اساس گزارشی از عطر TikTok از Luxurynsight و Spate، تقریباً نیمی از خرید عطر در ایالات متحده توسط توصیههای رسانههای اجتماعی انجام میشود و Gen Z اکنون TikTok را پلتفرم مورد علاقه خود برای کشف مارکهای عطر مستقل میداند. علاوه بر این – و برای بازگرداندن این رایحه به بهترین رایحه های تابستانی – علاقه مندان به عطر بیش از سه برابر بیشتر احتمال دارد عطری را بخرند که به ویژگی های احساسی و/یا خاطرات مرتبط است همانطور که در ویدیوهای TikTok توضیح داده شده است. ترجمه؟ همه واقعاً به سمت نوستالژی، رایحه های حافظه زا، و به ویژه آنهایی که یادآور تابستان های گذشته هستند، جذب می شوند.
همه محصولات برجسته در زرق و برق به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب می شوند. با این حال، وقتی چیزی را از طریق پیوندهای خردهفروشی ما خریداری میکنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم.