اما نادیده گرفتن سایه طولانی سرمایه داری که این علائم تجاری بر آینده بچه های کارداشیان افکنده اند، سخت است. حداقل به نظر زودرس است. پس از آن دوباره، من فکر می کنم این فقط یک موضوع زمان بود.
محتوای TikTok
نورث به وضوح بیشتر از یک فرد متوسط نه ساله شما در مورد زیبایی می داند. و اگر میلی بابی براون بتواند خط مراقبت از پوست و آرایش خود را به نام Florence by Mills در 15 سالگی راهاندازی کند – در حالی که فرآیند تحقیق و توسعه حتی زودتر شروع شده است – تصور یک نوجوان نابالغ مانند نورث برای انجام همین کار چندان دشوار نیست. دهکده بازی که در حیاط خلوت مجتمع خانوادگی کیم کارداشیان ساخته شده است، دارای یک بوتیک زیبایی KKW در اندازه واقعی است که به فرزندانش اجازه می دهد تا از بدو تولد به عنوان غول های زیبایی با هم بازی کنند.
محتوای TikTok
این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.
این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.
در نه سالگی، نورث وست یک مگا تأثیرگذار زیبایی در حال ساخت است. در TikTok – جایی که او در حال حاضر بیش از 15 میلیون دنبال کننده دارد – به نظر می رسد که آموزش های مراقبت از پوست و آرایش بدون غلاف او نشان دهنده آینده ای در زمینه زیبایی شناسی، کمدی یا هر دو است.
اکنون، به نظر می رسد که نورث در حال آماده شدن برای تصاحب کسب و کار خانوادگی – یعنی کسب درآمد از تمام جنبه های زندگی اش – زودتر از این است. بر اساس گزارشها، کیم کارداشیان مادر، چهار علامت تجاری به نام دخترش ثبت کرده است: دو علامت تجاری برای «خدمات تبلیغاتی» و «سرگرمی»، سومی برای یک برند اسباببازی، و چهارمی برای خط مراقبت از پوست که شامل «پوست غیر دارویی» میشود. آماده سازی، مرطوب کننده های پوست، لوسیون های پوست، کرم های پوست، پاک کننده های پوست.
منطق درست است، اگر کمی شوم. اینفلوئنسرها از جمله خود کیم به طور معمول خود را درگیر کت و شلوارهای علامت تجاری می یابند که به دنبال کسب درآمد از برندهای شخصی خود هستند. کپی رایت نام نورث در دسته های مختلف اکنون به او این آزادی را می دهد که بعداً از آن برای اهداف برندسازی استفاده کند یا استفاده نکند. کاملاً ممکن است که کارداشیان در حال ثبت این علائم تجاری برای مشاغلی باشد که نورث امیدوار است تا چند سال بعد در نوجوانی این خط را دنبال کند.
این سوال پیش میآید: چرا یک کودک 9 ساله در وهله اول به یک روال مراقبت از پوست دقیق نیاز دارد، چه بیشتر به یک سری محصولات مارک دار برای فروش برای کسب سود؟
ثبت علائم تجاری پیشگیرانه از طرف فرزندانشان یک سنت خانوادگی کار جنر است. همه خواهر و برادرهای نورث، از جمله سنت هفت ساله، شیکاگوی پنج ساله و Psalm سه ساله، تعداد زیادی علامت تجاری به نام خود دارند. کایلی جنر از اولین سالگرد تولد کودک، پایهها را برای امپراتوری خردهفروشی آینده دختر پنج سالهاش – Stormi World – ایجاد کرده است.