این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.
مجله آرایشی
این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.
این کمپین شامل پنجاه «زن الهام بخش» با «شخصیت های منحصر به فرد» از همه پیشینه ها و صنایع، «در طول چهار دهه» است. تصاویر و ویدئوها توسط ونسا بیکرافت فیلمبرداری و کارگردانی شده است.
برای تجلیل از زیبایی «بی سن»، خط تولید لباسهای شکل کیم کارداشیان، «اسکیمز»، زنان بزرگسال در هر سنی را در کمپین راهاندازی خط جدید سوتینهای خود، از جمله ستارگانی مانند بروک شیلدز، 57 ساله، و جولیت لوئیس، 49 ساله، انتخاب کرد.
کارداشیان موسس این شرکت در بیانیهای مطبوعاتی گفت: ما میخواهیم همه خانمها در سوتینهای خود احساس راحتی کنند، اما مهمتر از آن، اعتماد به نفس داشته باشند. «این بزرگترین کمپین Skims است که تاکنون انجام شده است، و من نمیتوانستم این افتخار را داشته باشم که با زنان شگفتانگیزی که آن را زنده کردند، کار کرده باشم. اعتماد به نفس از درون شروع می شود، و با این کمپین، ما همه زنان را گرد هم می آوریم تا همه بدن و فردیت را جشن بگیریم.